Делаем зарядку!
Можно выполнять из блога или распечатать по ссылке:
https://drive.google.com/open?id=1YBJ6pFSaZMtrQb4lkuEq-X8nAvQ56_B6
Пишем в тетради:
61 см
… 4 м 7 дм 5 дм … 45 дм
Закрываем тетрадь!
Математика
Тема: Тематическая контрольная работа по теме «Умножение и деление в пределах 1000»
Можно выполнять из блога или распечатать по ссылке:
https://drive.google.com/open?id=1YBJ6pFSaZMtrQb4lkuEq-X8nAvQ56_B6
Ход урока
Садимся ровно и правильно:
Пишем в тетради:
9 марта
№ 1
№ 1
7 · 12 =
25 · 3 =
18 · 5 =
4 · 21 =
74 - 26 - 63:7 =
30 + 2 · 26 -19 =
(34 + 36) : 7 =
Задача 2
Школьники посадили 4 ряда яблонь по 15 деревьев в каждом
ряду и 3 ряда слив по 10 деревьев в каждом ряду. Сколько всего деревьев
посадили школьники?
Задача 3
Длина прямоугольника 15 см , ширина 7 см . Найдите периметр этого
прямоугольника.
(Чертить не надо)
№ 4
8 дм 3 см
… 3 дм 1 м 8 см … 6 дм
№ 5
х · 14 = 84 96 : х = 24
В ур.
Задача
Маме и дочке вместе 28 лет. Мама старше дочки на 22 года. Сколько лет маме и сколько лет дочке?
Молодцы! Отдыхаем!
Українська мова
Тема: РМ Письмовий переказ тексту «Клен і Вітер»
Хід уроку
Пригадуємо гігієну письма:
Відкриваємо зошит і пишемо:
Дев'яте квітня
Переказ
Клен і Вітер
Клен
Хуртовина - завірюха, віхола, заметіль.
Бруньки
Читаємо текст перший раз.
Дайте повну відповідь на питання:
1. Коли відбулася подія?
2. Хто головні герої казки?
3. Що робив клен цілу зиму?
4. Що він чув через сон?
5. Що почув Клен сонячного ранку?
6. Хто прилинув до Клену?
7. Що зробив Клен?
8. Яка пора року наближалася?
Читаємо другий раз і переказуємо за планом:
1. Клен узимку.
2. Весняний Вітер.
3. Весна-красуня.
Читаємо третій раз. Звертаємо увагу на написання слів. Особливо: Клен і Вітер. Ці слова написані з великої букви, бо у казці і Клен, і Вітер - живі істоти.
Закриваємо підручник. Уважно, не поспішаючи, пишемо. У кінці роботи обов'язково перевіряємо. Планом можна користуватися.
Молодці! Відпочиваємо!
Природоведение
Тема: Учебный проект. Какие легенды о растениях и животных составили в древности?
Ход урока
1. Проработать материалы учебника на стр. 137 - 138, ответить на вопросы.
2. Можно посмотреть видео:
3. Выполнить проект "Легенда о растении" (например, рисунок с небольшим рассказом, презентация, загадки), можно и на русском, и на украинском языках. Срок сдачи: любое время. Можно сделать вместо урока трудового обучения или изобразительного искусства.
Например:
Лелека
Мати - й - мачуха
Жила собі сім’я. Та через деякий час тяжко захворіла мати й невдовзі померла. Залишилися дочка й батько вдвох, але батько дівчини швидко знайшов собі нову жінку, а для дочки мачуху. Мачуха була злою до чоловікової дочки: весь час карала її за різні дрібниці. Дівчина сумувала за своєю рідною ненькою і часто плакала.
Аж ось на її городі виросла дивна квітка, при якій не було листочків. Та квітка нагадувала дівчині матір, і вона часто плакала, над нею сидячи. Незабаром з’явилися листочки. Сльози образи капали на поверхню листка і робили її та холодною. А сльози суму за мамою котилися під низ, там була тепла поверхня, вкрита м’якими ніжними ворсинками.
З того часу й досі, коли візьмемо листок мати-й-мачухи і прикладемо до лиця, то відчуємо на дотик, що одна сторона листочка холодна й шершава (то мачуха), а інша — м’якенька й тепла. То мама…Молодцы! Отдыхаем!
Літературне читання (укр.)
Тема: Край, у якому ти живеш. О. Хорошковська «Наша
Батьківщина», І. Січовик «Україна», В. Латанський «Україна»
Читаємо, відповідаємо на питання, с. 137 - 139
До завтра)))
Немає коментарів:
Дописати коментар