Делаем зарядку!
№ 900
Подсказка:
68 : 4. Ближайшее круглое число, которое делится на 4,
это 40, значит, 68 = 40 + 28
68 : 4 = (40 + 28) : 4 = 40 : 4 + 28 : 4 = 10 + 7 = 17
96 : 2. Ближайшее круглое число, которое делится на 2,
это 80, значит, 96 = 80 + 16
96 : 2 = (80 + 16) : 2 =
51 : 3. Ближайшее круглое число, которое делится на 3,
это 30, значит, 51 = 30 + 21
51 : 3 = (30 + 21) : 3 =
95 : 5. Ближайшее круглое число, которое делится на 5,
это 50, значит, 95 = 50 + 45
95 : 5 = (50 + 45) : 5 =
Задача 901
4) Какова суточная порция соли для всех животных?
Письменная работа:
Молодцы! Отдыхаем!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScswgv2t9gRVCsOMTw9xRVNZ9lqszsqrKLepJvsPgVqzXslYg/viewform?usp=sf_link
Або виконання у блозі: Молодці! Відпочиваємо!
Рекомендації. Прочитати уважно вголос один раз. Надати відповіді на питання, не підглядаючи в текст.
Молодці! Відпочиваємо!
https://www.youtube.com/watch?v=W2FKMJ2Pk30&list=PLeVA7eICJ6d2xekGpxJIQKPUnv_lF5yE9
Вот одна из серий:
О правах ребенка:
Молодцы! Отдыхаем!
До завтра)))
Математика
Тема: Деление двузначного числа на однозначное вида
72: 3, 50: 2
Ход урока
Повторяем:
64 : 2 = (60 + 4) : 2 = 60 : 2 + 4 : 2 = 30 + 2 = 32
48 : 4 =
99 : 3 =
Новый материал:
Рассмотрим выражение:
52 : 4
В данном случае разрядные слагаемые числа 52 (50 и 2) не делятся на 4. Значит первый способ вычислений здесь не подходит.
Тогда можно подобрать ближайшее к 52 круглое число, которое делится на 4, это будет число 40.
Заменяем делимое 52 на сумму:
52 = 40 + 12
Затем делим сумму 40 + 12 на число 4:
(40 + 12) : 4 = 40 : 4 + 12 : 4 = 10 + 3 = 13, значит 52 : 4 = 13
Рассмотрим ещё несколько примеров:
96 : 8 = (80 + 16) : 8 = 80 : 8 + 16 : 8 = 10 + 2 = 12
51 : 3 = (30 + 21) : 3 = 30 : 3 + 21 : 3 = 10 + 7 = 17
84 : 7 = (70 + 14) : 7 = 70 : 7 + 14 : 7 = 10 + 2 = 12
Рассмотрим объяснение учебника:
Смотрим видео:
или
Закрепляем:
Тренируемся:
Нужно кликнуть на название тренажера. Ссылка активна:
№ 900
Подсказка:
68 : 4. Ближайшее круглое число, которое делится на 4,
это 40, значит, 68 = 40 + 28
68 : 4 = (40 + 28) : 4 = 40 : 4 + 28 : 4 = 10 + 7 = 17
96 : 2. Ближайшее круглое число, которое делится на 2,
это 80, значит, 96 = 80 + 16
96 : 2 = (80 + 16) : 2 =
51 : 3. Ближайшее круглое число, которое делится на 3,
это 30, значит, 51 = 30 + 21
51 : 3 = (30 + 21) : 3 =
95 : 5. Ближайшее круглое число, которое делится на 5,
это 50, значит, 95 = 50 + 45
95 : 5 = (50 + 45) : 5 =
Задача 901
Зачем соль животным?
Наукой доказано, что соль животным нужна так же, как и человеку. Она входит в состав крови, желудочного сока и других биологических жидкостей и тканей, влияет на использование организмом кальция, регулирует кислотно-щелочное равновесие, выводит из организма токсичные продукты обмена.
2) ?, вместе соли для коня и коровы
4) Какова суточная порция соли для всех животных?
Ответ:
Вычисляем устно:
Письменная работа:
Українська мова
Тема: Тренувальний тест
Хід уроку
Даємо відповіді на питання з теми "Речення". Тільке одна відповідь правильна в кожному питанні.
Посилання на гугл-форми:
Або виконання у блозі: Молодці! Відпочиваємо!
Літературне читання (укр.)
Тема: О. Хорошковська «Київ – столиця України». Аудіювання.
Хід уроку
Аудіювання
Посилання для друкування: https://drive.google.com/open?id=1Gw3hJ5yrmRPcYHHowSUTeYITPxBUSGp2
Посилання для друкування: https://drive.google.com/open?id=1Gw3hJ5yrmRPcYHHowSUTeYITPxBUSGp2
Рекомендації. Прочитати уважно вголос один раз. Надати відповіді на питання, не підглядаючи в текст.
1 - 4 питання записати тільки букву з правильною відповіддю.
5, 6, 8 - записати відповідь на питання
7 - записати (поєднати) номер питання з буквою відповіді.
ГРУШІ — ДВІ ТА ОДНА
Якось ми з
Оксаною сиділи на лаві у сквері. Повз нас стежкою пройшла бабуся. В одній руці
вона несла кошик з грушами, другою спиралася на сукувату палицю.
Спіткнулася бабуся і мало не впала. А
кошик не втримала, випустила з рук, і груші розсипалися.
— От лихо! —
скрушно зітхнувши, мовила бабуся й заходилася збирати груші.
Тільки їй,
старенькій, дуже важко було нахилятися.Та вона ще й не добачала: мацає, мацає
рукою навколо себе, аж поки знайде якусь грушу.
Я підійшов
до бабусі і почав показувати, де вони лежать.
— Ось… ось…
— тикав пальцем.
А коли
бабуся мацала не там, куди показував, то аж сердився:
—Та не там!
Ось тут!
До нас
підбігла Оксана. Але вона не стала підказувати. Присіла, швиденько зібрала груші
у фартушок і висипала в кошик.
— Всі? —
спитала бабуся.
— Всі! —
дружно відповіли ми.
— Спасибі,
дітки, що допомогли,— подякувала вона і простягнула нам груші.
— Це тобі,
дівчинко,— бабуся дала Оксані дві здоровенні з рум’яними боками груші
—А це тобі
хлопчику…
У руці у мене опинилася одна
груша, також велика й рум’яна. Бабуся ще раз подякувала, попрощалася й пішла далі.
Ми раді були. Одразу ж побігли додому
розповісти мамі, як допомогли старенькій і які гарні груші вона дала нам. Мама
теж раділа, що в неї такі виховані та чемні діти.
— Молодці,
молодці! — хвалила. А потім помітила, що в Оксани дві груші, а в мене
одна.
Вона з
подивом дивилася на мене.
— Ти вже
встиг з’їсти другу?
— Ні, не
їв,— відповів я.— Бабуся дала Оксані дві, а мені тільки одну.
— Чого ж це?
— не зрозуміла мама.
— Не знаю…
Може, тому, що Оксана дівчина, або тому, що мала?
Я здвигнув
плечима.
— Та ні, тут
щось не те,— не погодилась мама.— А ну розкажіть докладніше, як ви
допомагали бабусі.
І ми
розповіли.
— От тепер
мені зрозуміло, чому вона тобі, Ромо, тільки одну грушу дала,— сказала мама,— а
могла б зовсім не дати.
— Чому? —
зніяковів я.
— А ти сам
добре поміркуй,— відповіла мама.
Записуємо у зошит:
15 квітня
Аудіювання
Груші - дві та одна
1. Назвіть головних дійових осіб оповідання.
а) Рома, бабуся;
б) Рома, Оксана, бабуся, мама;
в) Бабуся, Рома, Оксана.
2. Що сталося з бабусею?
а) Вона впала й не могла піднятися;
б) вона розсипала груші;
в) вона не могла нести важкий кошик.
3. Як допоміг бабусі Рома?
а) Він показав, де лежать розсипані груші;
б) він зібрав груші та поклав у бабусин кошик;
в) він узяв кошик і поніс.
4. Як допомогла бабусі Оксана?
а) Сказала, скільки груш ще не зібрано;
б) швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик;
в) покликала на допомогу брата.
5. Яка головна думка тексту?
___________________________________________________________________________________________________________
6. Чим відрізнялася допомога Роми від допомоги Оксани?
____________________________________________________________________________________________________________
7. З’єднай правильно. Відповіді впиши в таблицю нижче.
1
|
—Та не там! Ось тут!
|
а
|
Мама
|
2
|
— От лихо! —
|
б
|
Рома
|
3
|
— Ти вже встиг з’їсти другу?
|
в
|
Бабуся
|
8. «— От тепер мені зрозуміло, чому вона тобі, Ромо, тільки одну грушу дала,— сказала мама,— а могла б зовсім не дати»
Чому мама так сказала?
____________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Молодці!
Читаємо ст. 139 - 140, відповідаємо на питання.
Переглядаємо відео:
Я в мире
Тема: Никто не имеет права оскорблять человека. О правах ребенка
Можно посмотреть "Мир без насилия" из Смешариков по ссылке:https://www.youtube.com/watch?v=W2FKMJ2Pk30&list=PLeVA7eICJ6d2xekGpxJIQKPUnv_lF5yE9
Вот одна из серий:
Немає коментарів:
Дописати коментар