Делаем зарядку!
Задача 872
Задача 873
Выполняем:
1) 7 *6 Сколько яблок купили?
2) 2 * 10
3) 10 - 6
4) 7 - 2
5) 7 * 6 + 2 * 10
6) 7 * 6 - 2 * 10 На сколько больше купли яблок, чем картофеля?
Находим значения выражений:
Памятка:
Задача 875
Задача 876*
Письменная работа:
Подсказка к задаче:
1) Сколько литров воды испаряют 5 растений?
2) Сколько это ведер, если одно ведро вмещает 10 литров воды?
Ответ:
Молодцы! Отдыхаем!
Знаменитые украинцы стр. 117 - 124, читаем, отвечаем на вопросы.
Правила жизни в обществе 124 - 127, читаем,отвечаем на вопросы, соблюдаем)))
Молодцы! Отдыхаем!
До завтра)))
Математика
Тема: Закрепление изученных случаев умножения и деления.
Ход урока
Повторяем:Задача 872
1) Сколько дециметров сукна надо для одной кепки?
2) Сколько дециметров сукна надо для 12 кепок?
Ответ:
Задача 873
Выполняем:
1) 7 *6 Сколько яблок купили?
2) 2 * 10
3) 10 - 6
4) 7 - 2
5) 7 * 6 + 2 * 10
6) 7 * 6 - 2 * 10 На сколько больше купли яблок, чем картофеля?
Находим значения выражений:
Памятка:
Задача 875
Задача 876*
Письменная работа:
Подсказка к задаче:
1) Сколько литров воды испаряют 5 растений?
2) Сколько это ведер, если одно ведро вмещает 10 литров воды?
Ответ:
Молодцы! Отдыхаем!
Українська мова
Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.
Хід уроку
с. 122 - 114
Новий матеріал
Слухаємо казку про головні члени речення:
Порівнюємо з російською мовою:
Закріплюємо:
Тренуємось:
Пригадуємо правила:
Письмова робота:
Молодці! Відпочиваємо!
Літературне читання (укр.)
Тема: Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота.
Порада: уважно читаємо. Відповідаємо на питання до тексту.
Посилання для друкування: https://drive.google.com/open?id=1IWakcdebvwoIt_pNgiPAtKnYPD2dY7q1
Подарунок
Настала весна. Багато
клопотів з’явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали
білі шубки, а натомість одягали сірі, вовки та ведмеді лише обновлювали старі
кожухи.
Та найбільше
метушилися малята, готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день
на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й
вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.
Засмучений, сидів у
своїй хатинці лише зайчик Сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте
він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
На горбочку побачив
Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
- Хто ти? – запитало зайченя.
- Пролісок, - відказала квіточка, – а
чому ти такий засмучений?
- Як же мені не сумувати? Завтра мамине
свято, а я подарунка ще не маю.
Пролісок
співчутливо подивився на зайчика й каже:
- Візьми мене й подаруй своїй мамі…
- Як же я візьму?! – розгубилося
зайченя. – Ти ж тоді не будеш рости.
- Звісно, не буду, - зітхнув пролісок,
- але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
- Дякую тобі, проліску, - зраділо
зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
У
день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо
загорнений у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки в лапах не було нічого.
Дійшла
черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там
синіла кітка.
-Я дарую тобі, матусю, ось цього
проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
- Дякую тобі, мій любий синочку, -
розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
Коли
ж усі подарунки було вручено мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь
Буркотун:
- Ми порадилися й вирішили головний
приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті
лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров’я, та не забудь маму
почастувати.
- Не забуду! – сказало зайченя й подало
кошик з яблуками мамі.
(300 слів)
(За М. Пономаренко)
Тестові завдання
1.
До якого жанру належить прочитаний твір?
а)
оповідання
б) народна
казка
в)
літературна казка.
2.
У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
а)
Народні казки
б)
Літературні казки
в)
Цікава книга природи.
3.
Хто головні дійові особи твору?
а)
зайці, вовки та ведмеді
б)
зайчик Сіра Шубка і пролісок
в)
зайчик Сіра Шубка і мама.
4.
Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
а)
Не лінися рано вставати та змолоду більше знати.
б)
Життя дано нам всім на добрі справи.
в)
Мудрим ніхто не родився, а навчився.
5.
Продовж речення словами із тексту.
Як
же мені не сумувати?
Завтра________________________________________________ .
6. Віднови
послідовність подій у тексті. Постав цифри у порожні клітинки.
___ Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг
придумати подарунок для мами.
___Весняні клопоти звірів і птахів.
___Розмова з проліском.
___Головний приз дістався зайчику Сірій
шубці.
___Радість мами – зайчихи.
7.
Які риси характеру проявило зайченя Сіра Шубка, вибираючи подарунок мамі на
свято?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________.
8.
Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3 – 4 речення.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Відсилаємо вчителю.
У вільний час читаємо с. 134 - 136, відповідаємо на питання.
Молодці! Відпочиваємо!
Хід уроку
с. 122 - 114
Новий матеріал
Слухаємо казку про головні члени речення:
Порівнюємо з російською мовою:
Слухаємо казку про головні члени речення:
Закріплюємо:
Тренуємось:
Пригадуємо правила:
Письмова робота:
Молодці! Відпочиваємо!
Літературне читання (укр.)
Тема: Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота.
Порада: уважно читаємо. Відповідаємо на питання до тексту.
Посилання для друкування: https://drive.google.com/open?id=1IWakcdebvwoIt_pNgiPAtKnYPD2dY7q1
Подарунок
Настала весна. Багато
клопотів з’явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали
білі шубки, а натомість одягали сірі, вовки та ведмеді лише обновлювали старі
кожухи.
Та найбільше
метушилися малята, готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день
на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й
вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.
Засмучений, сидів у
своїй хатинці лише зайчик Сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте
він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
На горбочку побачив
Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
- Хто ти? – запитало зайченя.
- Пролісок, - відказала квіточка, – а
чому ти такий засмучений?
- Як же мені не сумувати? Завтра мамине
свято, а я подарунка ще не маю.
Пролісок
співчутливо подивився на зайчика й каже:
- Візьми мене й подаруй своїй мамі…
- Як же я візьму?! – розгубилося
зайченя. – Ти ж тоді не будеш рости.
- Звісно, не буду, - зітхнув пролісок,
- але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
- Дякую тобі, проліску, - зраділо
зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
У
день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо
загорнений у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки в лапах не було нічого.
Дійшла
черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там
синіла кітка.
-Я дарую тобі, матусю, ось цього
проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
- Дякую тобі, мій любий синочку, -
розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
Коли
ж усі подарунки було вручено мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь
Буркотун:
- Ми порадилися й вирішили головний
приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті
лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров’я, та не забудь маму
почастувати.
- Не забуду! – сказало зайченя й подало
кошик з яблуками мамі.
(300 слів)
(За М. Пономаренко)
Тестові завдання
1.
До якого жанру належить прочитаний твір?
а)
оповідання
б) народна
казка
в)
літературна казка.
2.
У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
а)
Народні казки
б)
Літературні казки
в)
Цікава книга природи.
3.
Хто головні дійові особи твору?
а)
зайці, вовки та ведмеді
б)
зайчик Сіра Шубка і пролісок
в)
зайчик Сіра Шубка і мама.
4.
Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
а)
Не лінися рано вставати та змолоду більше знати.
б)
Життя дано нам всім на добрі справи.
в)
Мудрим ніхто не родився, а навчився.
5.
Продовж речення словами із тексту.
Як
же мені не сумувати?
Завтра________________________________________________ .
6. Віднови
послідовність подій у тексті. Постав цифри у порожні клітинки.
___ Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг
придумати подарунок для мами.
___Весняні клопоти звірів і птахів.
___Розмова з проліском.
___Головний приз дістався зайчику Сірій
шубці.
___Радість мами – зайчихи.
7.
Які риси характеру проявило зайченя Сіра Шубка, вибираючи подарунок мамі на
свято?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________.
8.
Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3 – 4 речення.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Відсилаємо вчителю.
У вільний час читаємо с. 134 - 136, відповідаємо на питання.
Молодці! Відпочиваємо!
Я в мире
Тема: Знаменитые украинцы. Правила жизни в обществе.
Знаменитые украинцы стр. 117 - 124, читаем, отвечаем на вопросы.
Ярослав Мудрый
Аскольд и Дир
Княгиня Ольга
Князь Святослав
Боян
Владимир Великий
Летописец Нестор
Гетьман Вишевецкий
Гетьман Сагайдачный
Богдан Хмельницкий
Картины Татьяны Яблонской:
Молодцы! Отдыхаем!
Немає коментарів:
Дописати коментар