Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка».
Бесіда за текстом.
— Де відбувалися події — на вулиці чи в кімнаті?
— Що робив тато?
— Про що хлопчик запитав у тата?
— Як звати хлопчика?
— Про які хитрощі розповів синові тато?
— Який корм тато насипав папужці?
— Як повівся папужка?
— Придумайте свій заголовок до тексту.
Бесіда
— На чому стоїть клітка?
— Хто в ній живе?
— Що вирішив тато?
— Що зробив папуга?
— Що робив хлопчик?
— Про що турбувався Тарасик?
— Як закінчилась ця історія?
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень.
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.
Звуки [ч], [ш¯′]. Буквы Ч, Щ
В РОЩЕ ЩЕБЕЧУТ ЧИЖИ, ЧЕЧЁТКИ, ЩЕГЛЫ И СТРИЖИ.
ДВА ЩЕНКА ЩЕКА К ЩЕКЕ ТРЕПЛЮТ ЩЕТКУ В УГОЛКЕ.
ЧАСОВЩИК, ПРИЩУРИВ ГЛАЗ, ЧИНИТ ЧАСИКИ ДЛЯ НАС.
3. Прочитать скороговорку, ответить на вопросы, назвать гласные и согласные звуки, пользуясь таблицей:
Немає коментарів:
Дописати коментар