25 березня 2020 року

Українська мова

Тема: Перевірка знань із мови. Будова слова. Префікс. Суфікс

План роботи:

1) Пригадати всі правила з теми "Будова слова"
2) Перевірити свої знання, виконавши тест.


Хід роботи


Пригадаємо:








Тренувальна вправа (після відповіді на питання треба натиснути галочку за червоною стрілочкою два рази)





Пограємо (перейти за посиланням):

1) Гра "Створи слово": https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-stvory-slovo

2) Знаходимо зайве слово: https://learning.ua/mova/tretii-klas/znakhodymo-zaive-slovo

3) Розселяємо частини слів: https://learning.ua/mova/tretii-klas/rozseliaiemo-chastyny-sliv


5) Гра "Відгадаємо загальну частину слова": https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-vidhaduiemo-spilnu-chastynu-slova

6) Гра "Поле чудес": https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-pole-chudes


Письмова робота

Необхідно виконати тест. Запитайте фотографію у батьків))) Я вже запитала. Ось вона)))



Відпочиваємо!

Кому цікаво, у вільну хвилинку можна познайомитися з сайтом: https://learning.ua/mova/tretii-klas/ru/





Українське читання

Тема: Михайло Слабошпицький "Хлопчик Валь"


Хід уроку

Девізом нашого уроку буде прислів’я:

Нема друга – шукай,
а найшов, так гляди.


- Дітки, мабуть кожен з вас мріє мати вірного друга. Але вірним другом може бути не тільки людина, а й тварина. Про одного такого друга ми сьогодні й будемо читати. Відгадайте, про кого піде сьогодні мова?

           Як маленький – дзявкотить,
 Як великий – гавкотить.
 Може дім охороняти
 Та чужинців відганяти.
 Давня вовкова родина,
 Та найкращий друг людини


  • Як треба ставитися до тварин?
  • Чи хотіли б ви мати казкового собаку?

Сьогодні на уроці  будемо читати казку Михайла Слабошпицького про двох друзів-хлопчика Валя й собаку, а також  про добро, добре серце, добрі справи.

Слабошпицький Михайло Федотович народився 28 липня 1946 р. в с. Мар'янівка Шполянського району Черкаської області. Закінчив факультет журналістики Київського державного університету ім. Т.Г. Шевченка. Працював у пресі. Нині - виконавчий директор Ліги українських меценатів. Автор багатьох романів; прозових книжок для дітей «Славко й Жако», «Хлопчик Валь», «Озеро Олдан», «Папуга з осінньої гілки», «З голосу нашої Кліо», «Норвезький кіт у намисті», «Чи далеко до Африки».


Словникова робота

Замшілий - порослий мохом.
Кривдник - той, хто ображає інших, завдає болю, несправедливо ставиться до інших.
Нерозлийвода - справжні вірні друзі.
Сіроокий - той, у кого сірі очі.
Віддані - вірні, незрадливі.

Читання казки

Перевір себе:

Перевірка розуміння самостійно прочитаного тексту у вигляді тестування
1) Яке найзаповітніше бажання було у хлопчика?
а) Мати цікаву книжку;
б) мати розумного собаку;
в) мати багато друзів.
2) Кого зустрів хлопчик у лісі?
а) Собаку;
б) диких тварин;
в) Гнома-чарівника.
3) Яким був собака, котрий з'явився перед хлопчиком?
а) Великим і волохатим;
б) маленьким і волохатим;
в) великим, чорним.
4. Чому собака жив самотньо в лісі?
а) Він любив бути самотнім;
б) утік від жорстокого хлопчика;
в) заблудився й не міг повернутися до господаря.
5. Як склалися відносини між хлопчиком Валем і собакою?
а) Вони стали грати у футбол;
б) вони інколи зустрічалися у дворі;
в) вони стали друзі-нерозлийвода.
6. Що засуджується у казці?
а) Неслухняність;
б) байдужість;
в) жорстокість до тварин.
Відповіді: 1) б; 2) в; 3) а; 4) б; 5) в; 6) в.

Визначення головної думки казки
-  Що у цій казці автор схвалює, а що — засуджує? (Схвалює турботу та любов хлопчика до чотириногих друзів, а засуджує жорстокість до тварин).
-  Яка головна думка твору? ?(Раз добром налите серце – ввік не прохолоне).
-  Чи можна цю казку назвати чарівною? (Так. В ній є епізоди, де люди і тварини розуміють одне одного.)
- Чого навчає нас казка? (Бути добрим, мати добре серце. Добре відноситись до братів наших менших).
- Яку життєву позицію мають герої казки?(Хлопчик Валь  – робити добро, воно добром і вернеться. Гном-чарівник – допомагати, тим у кого добре серце. Собака  приносити людям задоволення і щастя.)

Молодці! Відпочиваємо!







Математика

Тема: Умножение суммы на число.

Ход урока

Устный счет:


Новый материал:

Смотрим видео:

Работаем с учебником:



Пойду поем))))))
Теперь можно и дом построить)))




Письменная работа:


Напоминалка:



Справились! Отдыхаем!





Я в мире

Тема:  Твоя страна - Украина. Край, в котором ты живешь. Исторические сокровища Украины. Символы государства. Путешествие картой Украины.

Изучаем:





О Бердянском крае можно найти материал по ссылке: https://popova-natalya-1.blogspot.com/search/label/Краєзнавство

Мы справились!


Танцуем!


Немає коментарів:

Дописати коментар