Українська мова
Тема: Перевірка знань із мови. Будова слова. Префікс. СуфіксПлан роботи:
1) Пригадати всі правила з теми "Будова слова"
2) Перевірити свої знання, виконавши тест.
Хід роботи
Пригадаємо:
Тренувальна вправа (після відповіді на питання треба натиснути галочку за червоною стрілочкою два рази)
Пограємо (перейти за посиланням):
1) Гра "Створи слово": https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-stvory-slovo
2) Знаходимо зайве слово: https://learning.ua/mova/tretii-klas/znakhodymo-zaive-slovo
3) Розселяємо частини слів: https://learning.ua/mova/tretii-klas/rozseliaiemo-chastyny-sliv
4) Утворити слово: https://learning.ua/mova/tretii-klas/utvoriuiemo-slovo-2
5) Гра "Відгадаємо загальну частину слова": https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-vidhaduiemo-spilnu-chastynu-slova
6) Гра "Поле чудес": https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-pole-chudes
Письмова робота
Необхідно виконати тест. Запитайте фотографію у батьків))) Я вже запитала. Ось вона)))
Відпочиваємо!
Кому цікаво, у вільну хвилинку можна познайомитися з сайтом: https://learning.ua/mova/tretii-klas/ru/
Українське читання
Тема: Михайло Слабошпицький "Хлопчик Валь"
Хід уроку
Девізом нашого уроку буде прислів’я:
Нема друга – шукай,
а найшов, так гляди.
- Дітки, мабуть кожен з вас мріє мати вірного друга. Але вірним другом може бути не тільки людина, а й тварина. Про одного такого друга ми сьогодні й будемо читати. Відгадайте, про кого піде сьогодні мова?
Як маленький – дзявкотить,
Як великий – гавкотить.
Може дім охороняти
Та чужинців відганяти.
Давня вовкова родина,
Та найкращий друг людини.
- Як треба ставитися до тварин?
- Чи хотіли б ви мати казкового собаку?
Сьогодні на уроці будемо читати казку Михайла Слабошпицького про двох друзів-хлопчика Валя й собаку, а також про добро, добре серце, добрі справи.
Слабошпицький Михайло Федотович народився 28 липня 1946 р. в с. Мар'янівка Шполянського району Черкаської області. Закінчив факультет журналістики Київського державного університету ім. Т.Г. Шевченка. Працював у пресі. Нині - виконавчий директор Ліги українських меценатів. Автор багатьох романів; прозових книжок для дітей «Славко й Жако», «Хлопчик Валь», «Озеро Олдан», «Папуга з осінньої гілки», «З голосу нашої Кліо», «Норвезький кіт у намисті», «Чи далеко до Африки».
Словникова робота
Замшілий - порослий мохом.
Кривдник - той, хто ображає інших, завдає болю, несправедливо ставиться до інших.
Нерозлийвода - справжні вірні друзі.
Сіроокий - той, у кого сірі очі.
Віддані - вірні, незрадливі.
Читання казки
Перевір себе:
Перевірка розуміння самостійно прочитаного тексту у вигляді тестування
1) Яке найзаповітніше бажання було у хлопчика?
а) Мати цікаву книжку;
б) мати розумного собаку;
в) мати багато друзів.
2) Кого зустрів хлопчик у лісі?
а) Собаку;
б) диких тварин;
в) Гнома-чарівника.
3) Яким був собака, котрий з'явився перед хлопчиком?
а) Великим і волохатим;
б) маленьким і волохатим;
в) великим, чорним.
4. Чому собака жив самотньо в лісі?
а) Він любив бути самотнім;
б) утік від жорстокого хлопчика;
в) заблудився й не міг повернутися до господаря.
5. Як склалися відносини між хлопчиком Валем і собакою?
а) Вони стали грати у футбол;
б) вони інколи зустрічалися у дворі;
в) вони стали друзі-нерозлийвода.
6. Що засуджується у казці?
а) Неслухняність;
б) байдужість;
в) жорстокість до тварин.
Відповіді: 1) б; 2) в; 3) а; 4) б; 5) в; 6) в.
Визначення головної думки казки
- Що у цій казці автор схвалює, а що — засуджує? (Схвалює турботу та любов хлопчика до чотириногих друзів, а засуджує жорстокість до тварин).
- Яка головна думка твору? ?(Раз добром налите серце – ввік не прохолоне).
- Чи можна цю казку назвати чарівною? (Так. В ній є епізоди, де люди і тварини розуміють одне одного.)
- Чого навчає нас казка? (Бути добрим, мати добре серце. Добре відноситись до братів наших менших).
- Яку життєву позицію мають герої казки?(Хлопчик Валь – робити добро, воно добром і вернеться. Гном-чарівник – допомагати, тим у кого добре серце. Собака приносити людям задоволення і щастя.)
Молодці! Відпочиваємо!
Математика
Тема: Умножение суммы на число.
Ход урока
Устный счет:
Новый материал:
Смотрим видео:
Работаем с учебником:
Пойду поем))))))
Теперь можно и дом построить)))
Письменная работа:
Напоминалка:
Справились! Отдыхаем!
Я в мире
Тема: Твоя страна - Украина. Край, в котором ты живешь. Исторические сокровища Украины. Символы государства. Путешествие картой Украины.
Изучаем:
О Бердянском крае можно найти материал по ссылке: https://popova-natalya-1.blogspot.com/search/label/Краєзнавство
Мы справились!
Танцуем!
Немає коментарів:
Дописати коментар