Делаем зарядку!
Математика
Тема: Деление вида 360: 3стр. 142 - 143
Ход урока
Отвечаем на первый вопрос:
240 - это 24 десятка
60 - это 6 десятков
600 - это 60 десятков
Отвечаем на второй вопрос:
15 дес. : 3 = 5 дес. То есть, 150 : 3 = 50
24 дес. : 3 = 8 дес. То есть, 240 : 3 = 80
24 дес. : 2 = 12 дес. То есть, 240 : 2 = 120
Вычисляем:
960 : 3 = (90 + 6) дес. : 3 =
280 : 2 = (20 + 8) дес. : 2 =
840 : 2 = (80 + 4) дес. : 2 =
240
60 * 4 : 8 =
Задача 938
Решение:
1) Сколько деталей обрабатывает ученик за 5 часов?
8 * 5 = ... (д.) - ученик.
2) Столько же деталей обрабатывает мастер за 2 часа. Сколько деталей делает мастер за ОДИН час?
... : 2 = ... (д.)
Ответ:
Задача 940
Решение:
1) Если один блокнот стоит 2 грн, то 12 блокнотов стоят...
2 *12 = ... (грн)
2) Столько же стоят 4 альбома. Сколько стоит ОДИН альбом?
... : 4 = ... (грн)
Ответ:
Задача 941 и № 942
Решение:
1) Цена одной подушки?
100 : 2 = ... (грн) - одна подушка.
2) Если одно одеяло в 2 раза дороже (больше), то сколько стоит одно одеяло?
... * 2 = ... (грн) - одно одеяло.
3) Сколько надо заплатить за 3 одеяла?
... * 3 = ... (грн)
Ответ:
Памятка для уравнений:
Молодцы! Отдыхаем!
Українська мова
Тема: Складне речення
Хід уроку
Тренувальні вправи:
№1
№2
Нова тема:
Читаємо речення:
Весело щебетали в гаях пташки.
Кружляли різнобарвні метелики.
Ці речення прості, тому що в кожному одна граматична основа: підмет і присудок:
- пташки щебетали,
- метелики кружляли.
Якщо об'єднати ці два простих речення, отримаємо СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ, де між простими реченнями замість крапки поставимо кому.
Весело щебетали в гаях пташки,
кружляли різнобарвні метелики.
Весело щебетали в гаях пташки, і
Вчимо правило:
Письмова робота:
Це я вже давно помітив, що цілу весну й літо наш лелека спить на одній нозі.
Перша граматична основа: я помітив
Друга граматична основа: лелека спить
Значить, речення складне. Між два простими реченнями ставимо КОМУ.
Слово, яке поєднує перше речення з другим - ЩО.
Молодці! Відпочиваємо!
Смотрим видео:
Молодцы! Отдыхаем!
До завтра)))
Весело щебетали в гаях пташки, і
кружляли різнобарвні метелики.
Вчимо правило:
Письмова робота:
Це я вже давно помітив, що цілу весну й літо наш лелека спить на одній нозі.
Перша граматична основа: я помітив
Друга граматична основа: лелека спить
Значить, речення складне. Між два простими реченнями ставимо КОМУ.
Слово, яке поєднує перше речення з другим - ЩО.
Молодці! Відпочиваємо!
Літературне читання (укр.)
Тема: Край, у якому ти живеш. О. Хорошковська «Як вір став піснею», В. Лебедова «Чом, чом, чом, земле моя…»
Хід уроку
Читаємо:
О. Хорошковська «Як вірш став піснею»,
В. Лебедова «Чом, чом, чом, земле моя…»
с. 145 - 146, відповідаємо на питання.
Слухаємо:
Дмитро Гнатюк - Чом, чом, чом, земле моя
Співаємо:
Молодці! Відпочиваємо!
Природоведение
Тема урока: Из чего состоит пищеварительная система
стр. 149 - 151
Ход урока
Читаем, отвечаем на вопросы.Смотрим видео:
Тренируемся:
До завтра)))
Немає коментарів:
Дописати коментар